Gra miejska "Ludzie ze znakiem P" - 26.03.2022

⚜️ Czuwaj! ⚜️

Kadra SK7 pomysł miała i grę miejską, historyczną na  wrocławskich Sołtysowicach przygotowała.

Więc w sobotę ze skautami z różnych szczepów Okręgu Dolnośląskiego i gośćmi ze wspólnoty "Miłość Pańska" z Oleśnicy się spotkaliśmy i po apelu na trasę gry wyruszyliśmy.

Historię dzięki niej poznaliśmy, a na zakończenie ze świadkiem tych wydarzeń się spotkaliśmy. (z p. Jerzym Podlakiem) 

I takie wrażenia zanotowaliśmy:

Kamila SK9: "Gra bardzo mi się podobała, zarówno ona jak i spotkanie z panem ze znakiem P były bardzo kształcące. Byłam bardzo zaskoczona tym, że w wieku 90 lat Pan pamiętał dokładne adresy i daty poszczególnych miejsc i wydarzeń. Dużo się dzięki nim dowiedziałam o tym jak wyglądało życie w obozach pracy. Ponad to miło było spotkać kolegów, z innych szczepów, których od dawna nie widziałam. Jeśli będziecie mieć okazję na takie spotkanie nie zwlekajcie." 🙂

Ania SK9: "Gra była bardzo dobrze zorganizowana, wszystko było bardzo dobrze opisane. Każda stacja opowiadała o doświadczeniach z drugiej wojny światowej, a my mogliśmy w nich uczestniczyć i zobaczyć co przechodzili ci wszyscy ludzie. Bardzo mi się podobało."



Komentarze