Zbiórka Wędrowników - 12.03.2022

⚜️ Czuwaj! ⚜️

W sobotę Wędrownicy się spotkali,
Chłopcy dla dziewczynek grę terenową w oparciu o Prawa SK przygotowali.
Na mecie gry czekoladę na gorąco degustowali.
I nad sprawnościami się pochylali.

Jednym z zadań było poselstwa przygotowanie i Marcelinie świetnie udało się wykonać to zadanie.

Potem takie wrażenia opisali:
Marcelinka SK7: "Ostatnia zbiorka  bardzo mi się podobała, był bieg patrolowy zorganizowany przez chłopaków z okazji dnia kobiet. Ale niestety, byłam tylko ja i druhna Dorota. Mam nadzieje ze na nastepna zbiórkę  przyjdzie więcej skautów." 

Mateusz SK9: "Na zbiórce była gra terenowa, którą przygotowaliśmy z Mateuszem dla dziewczyn. Podczas przygotowywania gry mieliśmy okazję poznać nowe miejsca we Wrocławiu i dobrze się bawić."

Mateusz SK7: "Zbiorka była super, pierwszy raz organizowałem bieg patrolowy i bardzo mi się to podobało. Popełniliśmy kilka drobnych błędów, ale dzięki temu, następnym razem ich nie popełnimy. 😏
Trochę szkoda, że w biegu uczestniczyła tylko Druhna i moja siostra, ale i tak spędziłem wspaniale sobotę 😁."

Komentarze